jueves, 24 de octubre de 2013

PUBLICITAT ALCOHÒLICA




"Los medios de comunicación en general no tienen inconveniente alguno en participar en campañas de prevención, al mismo tiempo que presentan una imagen distorsionada del problema de las drogas ilegales y ofrecen todo tipo de publicidad de drogas legales. Queda así en entredicho el papel educativo sobre drogas de estos medios de comunicación. Este trabajo propone el conocimiento de las contradicciones de los medios de comunicación social, para posibilitar al educador la puesta en marcha de estrategias de intervención educativa."


Vega Fuente, A. (1996). ¿ Los medios de comunicación educan sobre las drogas?. Comunicar6, 24.

Aquest fragment que he trobat m'ha fet reflexionar juntament amb aquesta foto que surt un actor famós promocionant aquesta beguda alcohòlica.
No té pas sentit, les milers de campanyes en contra l'alcohol, si per altra banda els més petits poden veure com un home famós (possiblement admirat per ells) dona a entendre que veu.
Que pensaran els més petits? aquest home es digne d'admirar, pot ser beure també ho és? 
En aquest cas un medi de comunicació tant important i a l'abast de gairebé tothom hauria d'educar no de propiciar a l'alcoholisme.

EDUQUEM ALS MÉS PETITS ABANS QUE HO FASSI LA TELEVISIÓ!

No hay comentarios:

Publicar un comentario